miercuri, 3 iunie 2009

Nu ai scapat nici tu de colici


A trecut o luna de cand suntem impreuna si ma bucur in fiecare zi de tine si ii multumesc lui Dumnezeu ca mi te-a dat.
Luna aceasta nu a fost deloc usoara. A fost o luna in care noi ne-am acomodat cu tine si, in primul rand tu cu noi si cu viata de afara. Ti-a fost greu si inca iti mai este: te doare burtica, ai colici si plangi foarte des si mult. Imi este greu sa te vad plangand si sa nu pot face mare lucru pentru tine.Toata lumea spune ca asta va trece peste 2-3 luni.
Ce am putut face noi? Tati te-a tinut pe burta lui si asa ai mai scapat de durerile de burtica, cred ca aceasta este o metoda buna de lupta contra colicilor. Dormi foarte bine pe burta lui tati.
Ce alte metode ar mai fi? Unii au spus sa incalzesti un scutec si sa-l pui pe burtica. Noi nu am folosit acesta metoda intrucat este destul de cald in casa, cam 26-27 grade C si nu dorim sa te incalzim si mai tare. Cu Sab Simplex si cu Bonisan nu merge. Tot degeaba am grija cu ceea ce mananc ca sa nu te doara burta de la laptele meu. Nu mananc varza, carne de porc, prajeli, ceapa, usturoi, conopida, fasole, mazare. Burtica tot nu-ti trece.

0 Comments:

Post a Comment