marți, 2 iunie 2009

Se naste iubita noastra, Karina

Intrucat mami si tati se iubesc foarte tare si-au dorit sa te aiba pentru ca viata lor sa fie intr-adevar implinita si sa primeasca un adevarat sens.
Pe data de 25 noiembrie 2007 noi am aflat ca vei veni pe lume. Numai ca trebuia sa mai asteptam inca noua luni ca sa te cunoastem. Eram tare nerabdatori.
Pe la 13 saptamani de sarcina am aflat ca vei fi fetita - ceea ce ne si doream. Ti-am ales usor numele pentru ca amandoi am fost de acord sa te cheme Karina.
Ai fost foarte cuminte timp de noua luni, nu mi-ai facut probeme.
Medicul a hotarat sa te nasti pe 22 iulie prin cezariana (eu avand probleme cu ochii). Prima ta razvratire a fost pe data de 21 iulie cand, nedorind sa accepti hotararea medicului, ai hotarat sa vii pe lume. M-am bucurat ca ai ales singura momentul intalnirii noastre.
Ai venit pe lume in 21 iulie 2008 la ora 22:15. Atunci te-am vazut pentru prima data si eu si tati (a asistat la nastere). Am facut primele poze impreuna.
Dupa aceea nu te-am mai vazut in seara aceea. Tati a mai stat cu tine in salonul de nou-nascuti si ti-a usurat intrarea in aceasta lume.
Esti o mica minune sosita pe lume, cel mai minunat cadou.


1 Comment:

  1. Robert said...
    Am stat cu tine in salonul de nou nascuti o ora imediat dupa nastere. Ai fost tare cumintica, nu ai plans deloc spre deosebire de un baietel care se nascuse inaintea ta si plangea de mama focului. Am vorbit cu tine insa nu am avut curajul sa te ating... Erai atat de mica si plapanda. Totusi cred ca te-am atins odata pe frunte. Dupa aceea ai adormit iar eu am plecat sa vad cum se simte mami.

Post a Comment